2009. január 5.

Ki lettem PCzve :)

Judit kipécézett!
Teendőim a következők:
  • Linkeld be a blogodba azt aki kipécézett
  • Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
  • Pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
  • Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.
Magamról néhány dolog:
  1. Szeretek bármilyen kreatív technikával foglalkozni, ezért én úgy nevezném kreatívitiszem van. Jelenleg a gyöngyök sokoldalúsága foglal le nagyon.
  2. Nem vagyok egy háziasszony típus, de talán majd egyszer....
  3. Szeretnék a hobbimból megélni, vagyis a virágkötészetből. Ennek egy része már teljesült is, mert van egy virágüzletem.
  4. Nem tudom elviselni az alkoholistákat, az önző embereket, a "nyafka nőket", az üres fejű embereket általában, ha tehetem kerülöm őket.
  5. Szeretem a természetet, kirándulni, utazni, más országot megismerni, élményt gyűjteni.
  6. Tipikus Kos vagyok: hirtelen haragú, makacs, nyugtalan, ambiciózus, szereti a kihívásokat.
  7. Hiányzik a sport, idő és energia hiány miatt. Legutóbb a kangoot szerettem meg, és sajnos abba kellett hagynom.
+ 1 Nem szeretek magamról beszélni.

Remélem nem haragszotok meg ha én nem nevezek meg senkit mert nem is tudnék, de köszönöm szépen hogy kipécézett magának Judit és beszállhattam ebbe a játékba.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails